Fakt jest taki, ze sprint to nie wszystko. Bardziej to by sie przydalo czy na 2-3 biegu od 30-70 cos sie dzieje, albo 4 bieg 60-120 czy tez cos zobaczymy czy mozna zapomniec, albo 5 bieg 90-130 typowe autostradowe przyspieszenie po tym jak zjedzie tir z lewego :diabelski_usmiech
Fakt jest taki, ze sprint to nie wszystko. Bardziej to by sie przydalo czy na 2-3 biegu od 30-70 cos sie dzieje, albo 4 bieg 60-120 czy tez cos zobaczymy czy mozna zapomniec, albo 5 bieg 90-130 typowe autostradowe przyspieszenie po tym jak zjedzie tir z lewego :diabelski_usmiech
no ale to wiadomo, że diesel będzie sprawniej przyspieszał w ten sposób, bez sensu to sprawdzać, mówię po raz kolejny - jak DLA MNIE to nieistotne, JA redukuje :szeroki_usmiech
saport techniczny baj DGW
była BKD+DSG '05 120kkm
była BXE '08 190kkm
no i nie ma :-)
szkoda, Qrna ale ile mozna redukowac. W koncu biegi sie koncza w dol. Po drugie to tym tokiem rozumowania po co uzywac biegu 4 i 5, jak spokojnie mozna jezdzic na 1,2 i 3 :twisted:
Tu nie chodzi o liczbe, tylko o to co dupa czuje, bo to jest wyznacznik, a nie cyferki jak juz stwierdzilismy.
To może na wiosnę (jak będzie ładna pogoda) trzeba będzie zorganizować jakiegoś całodniowego spota na jakimś lotnisku i potestować :idea: Z maszynką czy bez- o fun chodzi.
It doesn't matter what we're losing
It only matters what we're going to find!
Ja tylko powiem ze pozwolilem sobie juz wcisnac BSE na wyzsze obroty i jakos nie widze sensu, na 6k jedzie tak samo jak na 3 czyli wcale
Ale wykres chcialbym zobaczyc, co ciekawe na moje silnik w tym aucie na 4tym biegu zbiera sie lepiej z nizszych obrotow niz na trzecim nawet na wyzszych, co jest dobre bo z wyprzedzaniem wg mnie daje rade.
Idac dalej moge smialo porownac ze 1.6 z wcisnietym do deski gazem na 4-ce idzie jak 1.8T na 5-ce z wcisnietym gazem do polowy, bo jak sie nie napinalem to tak wlasnie kiedys sobie jezdzilem, wtedy bylo w miare ekonomicznie
Kiedyś O1 1.8T , Później O2FL 1.6 Fabia II 1.9 TDi, teraz Rapid 1.2 TSI 110 km
Komentarz